tirsdag 13. april 2010

Kanskje kommer kongen..

Dronningen kommer iallefall..
Sandnes by har 150 års jubileum, og det skal visst markeres med et royalt besøk i morra.

Nåja, vi har drivhusa fulle av ei annen dronning, som etter det jeg har sett og lest er vel så populær i bloggeverden, og hun heter 'Dronning Ingrid'.


Det kommer sikkert ei i min hage og, når faren for nattefrost er over, men jeg vil ha et-par eksemplarer av 'Margrethe' og 'Nicolaj' også!


Siden jeg har rimelig god tilgang på nye planter, er jeg altfor lat til å ta vare på de gamle plantene fra år til år, sånn som mange ihuga entusiaster gjør. (når sant skal sies synes jeg ikke de er like mye å skryte av heller, lange og stranglete etter en laang vinter i heimen, men dette er vel å banne i kjerka! ) :-D

Var inne i en god stim med scrapping og andre papirpuslerier i påska, men så kom våren og papirbitene ligger helt alene inne på hobbyrommet...men, jeg kan jo vise fram noe av det jeg laget i påska:

   
  

   

 

8 kommentarer:

  1. Jeg hadde min bestemors geranier i mange år, men så kom frosten og tok dem. Nå blir det nye nesten hvert år. Synes ikke de er like lette å få til å overvintre nå.

    Kjempeflotte, herlige LOer du har lagd :)
    Likte alle sammen veldig godt :)

    Ha en fin kveld :) Klem :)

    SvarSlett
  2. Så flotte layouter du har laget, Pauline! Her har du virkelig hatt ånden over deg!

    Handler lavendel som skal komme år etter år, jeg...Ikke flink til å ta vare på ting inne ;)

    SvarSlett
  3. Herlige LOer varierte og flotte. Dette kan du :-)
    Nydelige blomster og.
    Klem Guro

    SvarSlett
  4. Kjempeflotte LOer du har laget.
    Var skikkelig digg BOM side med kjempekult oppsett. Nostalgisk dokumentasjon om Figgjo fabrikken. Påske LOen var kjempemorsom med den herlige høna(den i gult;). Kjempekul tittel på LOen om skjerf;)

    SvarSlett
  5. Herlige Lo'er du har laget, Pauline! Synes du er kjempeflink:)
    Klem Hege.

    SvarSlett
  6. En får sommerfølelse av å se disse blomstene...
    Du finner en liten hilsen i bloggen min.

    SvarSlett
  7. Ååå,hurra det er vår i luften! Blir i så godt humør når de første blomstene kommer...og snart spretter lvet også! :) Fikk du sett kongen da? Hehe. :) ser du fikk scrappet litt i påsken. Flotte LOer i ulike stiler du har laget! :) Falt spesielt for den nederste med alle blomstene og svirlene! :) Ha en riktig god og forhåpentligvis solrik helg! Klem

    SvarSlett
  8. Oi, oi, oi for noe flotte layouter du har laget. Variert i stilen og det er herlig.
    Den nederte var bare sååå nydelig.

    For noen blomsterbilder, herlig.
    Gleder meg så mye til sommeren og til å fortsette med min 3. hage :)som nå er bare to somrer.

    Klem

    SvarSlett