mandag 26. juli 2010

Ferien er forbi..

.. og hverdagen er i ferd med å hente meg inn igjen.

Etter to uker på Senja, med bl. a. tur til Gammelveten, og en uke på Fosen med den årlige turen til Hosnasanden


er det bare å brette opp ermene og komme seg i gjenge igjen.
Nå har jeg allerede vært en uke på jobb, og har nesten glemt hvordan det var å ha ferie... :-P

Scrapping og kortlaging har jeg iallefall hatt ferie fra, så dette ble "min sommer" iår! ;-)


Markblomster i vase på kjøkkenbordet, en god kopp te og heklinga innen rekkevidde, mens P1 og 'min sommer' surrer på radioen! :-D

Ha en fortsatt riktig god sommer alle sammen, og tusen takk for koselige kommentarer i tidligere innlegg, jeg blir så glad så glad!

6 kommentarer:

  1. Flott ferie, skjønner jeg.
    Har aldri vært på Senja, men det er nok en opplevelse.
    Vi rømmer det ustabile været og reiser til Kreta på torsdag.

    SvarSlett
  2. Noen må holde hjulene igang! :) Håper du har fått slappet riktig godt av i ferien din da! Koselig med hekletøy!

    SvarSlett
  3. Kjekt å se bilder fra ferien, ser ut for at du har hatt en fin ferie :-)

    Snakkes snart

    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Håper du hadde en flott ferie Inger:) og det kommer vel noen ferie-LOer etterhvert;)

    SvarSlett
  5. Høres ut som om du har hatt en fin ferie :-)
    Jeg ♥♥♥ vignetten til reiseradioen, det er SOMMER for meg :-)
    Derfor står det alltid P1 på her, sånn at jeg skal slippe å lete etter rett kanal like før klokken 9 :-)

    SvarSlett
  6. Hei, Pauline, og tusen takk for hyggelig hilsen i posten tidligere i sommer - gøyalt med sånne kort også :))) Jeg har bestemt meg for at scrapping skal nedgraderes fra livsstil tl hobby, og da blir det ikke så mye gjort, men det jeg gjør er gøy - for tiden har jeg dilla på minialbum, og det er gøy selv om det tar mye lengre tid både å komme i gang og å bli ferdig ;)

    SvarSlett