fredag 11. mars 2011

Kjææærlighet...



Dette bildet symboliserer ekte kjærlighet på mange måter for meg:
 Hjertet (som jeg har fått av Dill-dall-Nina) er laget av gjenbruksstoffer og en hekleblomst, jeg elsker søm, gjenbruk og et godt håndarbeid!
Ordet 'love' er malt av min datter, jeg elsker barna mine!
Orgelet er det min mann som spiller på, og jeg elsker han også!! :-D

Fikk det plutselig for meg at det er litt ekstra viktig å fortelle mine nære og kjære at jeg er glad i dem! :-)

Ha en vidunderlig helg alle sammen!!
Tuusen takk for mange hyggelige kommentarer, jeg blir så glad så glad! :-D

6 kommentarer:

  1. Koselig bilde du har tatt - det var et søtt hjerte :)

    SvarSlett
  2. Så fint innlegg! Nydelig, eg vart glad av å sjå og lese:) God helg til deg!

    SvarSlett
  3. Så flott å utrykke seg sånn:o)
    Ha ei strålende flott helg!!

    SvarSlett
  4. For et Glad og positivt innlegg! Det får en til å tenke på hvor heldig en er.... ha ei strålende helg du også :o)

    SvarSlett
  5. Så fint bilde på kjærligheten til dine nærmeste.
    God helg, klem :)

    SvarSlett
  6. Løøøøøøve is in the air;) kjempeflott Inger;)

    SvarSlett