søndag 9. oktober 2011

Bølgen og moi..

 ja, disse teppene har jo gått som en stoor bølge en stund nå, og mitt vokser også, sakte men sikkert:


Ingen stor monsterbølge, men en deilig myk og behagelig bølge til å krype inni utover høsten og vinteren!
Min bølge er av Alpakkagarn fra SandnesGarn, og med heklenål 3,5 går det ikke så fort..
enda tregere går det når man skal holde på med "tusen" andre prosjekter innimellom, men nå har jeg bar tre rapporter igjen på min bølge, jippi!!
Strikketøyet på bildet er en lue, opprinnelig strikket til minstesnuppa, men den ble for stor og ikke heelt etter forventningene hennes...

Igår var en fin dag, sol og blå himmel ute!
Jeg fikk tømt de siste krukkene, reddet inn en retropelargonia (Appleblossom) og lagt løk som skal glede meg med blomstring til våren.

Idag er det regn og vind igjen, men det gjør ikke så mye, jeg og jentene koser oss inne!
Størstesnuppa fyller år idag, så idag blir det kylling og ovnsstekte poteter, med brownies og vaniljeis til dessert!!

Ha en kjempefin søndag alle sammen, og tuuusen takk for alle hyggelige kommentarer, de varmer på en helt annen måte enn noe bølgeteppe kan!! :-)

17 kommentarer:

  1. Så koselig teppe, og flotte farger :-)
    Må også ha litt strikke-/hekleprosjekter innimellom papirdilling hihi....

    En fin søndag til deg Pauline :-)

    Klem Wibeke

    SvarSlett
  2. lekkert teppe:)passe godt å tulle seg inn i det og se på regnet på utsiden :)
    ønsker deg en fin søndag:)

    SvarSlett
  3. Så deilig teppe. Du er flink med hobby ting, en forstår at ting kan ta tid da det er mye som frister å lage. Ha en flott innesøndag.

    SvarSlett
  4. Herlig teppe.. etter været ute å dømme akkurat nå så skal du få godt brukt for teppet denne høsten og vinteren.. Kosa dokke med herlig sønda/fødselsdagsmiddag.. Her går det i lekser og rydding av scrapperom... knib!

    SvarSlett
  5. Fantastisk nydelig teppe som nok er en god *venn* om kvelden. Kos deg med regnbortdagen idag og alt det gode du steller til bursdagsfeiringa

    SvarSlett
  6. Lekkert teppe du hekler :)Det blir godt å ha utover høsten og vinteren.
    klem :)

    SvarSlett
  7. ps: her snør det store filler og det er hvitt i hvitt......

    SvarSlett
  8. Å så flott teppe! Deilig med alpakka! Det skal være varmere enn ull har jeg hørt så det blir nok bra utover vinteren! Flott bilde nederst her, og gratulerer så mye til jenta di med dagen!
    Klem

    SvarSlett
  9. Kjempeflott teppe Inger:))) Kjenner meg igjen der med mange prosjekter ja....egentlig så har jeg ikke tid å gå på jobb:O
    Ikke lenge til vi skal til seters nå, blir kanonkjekt:)
    Nydelig bilde forresten;)

    SvarSlett
  10. Hei igjen :-)
    lekkert teppe! For en jobb! Tåååålmodighet, er visst ordet.... :-)
    Takk for din koselige kommentar hos meg - og hjertene er kjøpt hos www.papirloftet.no. De har masser av fine blonder og -ting.
    Ha en fine uke...
    Klemmer

    SvarSlett
  11. For et lekkert teppe, Pauline!!! Og for en tålmodighet du må ha:))

    SvarSlett
  12. Hærlig "bølgen & moi" teppe!
    WOW!!!

    Klem

    SvarSlett
  13. Bølgeteppet ditt blir kjempeflott! Det blir varmt og deilig å krype under til vinteren!

    God helg!

    SvarSlett
  14. Hei!
    Utrolig fint teppe du hekler. Nydelige farger - kommer til å bli herlig å tulle rundt seg i fremover. Ser du har laget masse skjønne kort også.
    Ønsker deg ei god helg fortsatt.
    Klem fra Trine

    SvarSlett
  15. Nydelig med disse bølgeteppene, skjønner at det går som en "bølge" =)

    SvarSlett
  16. Bølgeteppet ditt ser helt herlig ut! Det er kanskje ferdig nå og i bruk? Må jo være så deilig å ha rundt seg i og med at du har brukt Alpakka garn.
    Takk for hyggelig besøk i bloggen min. Ha en herlig uke :)

    SvarSlett
  17. Så deilig teppe må bli siden du strikker det med alpakka! Jeg synes det er et fantastisk garn!
    Jeg har ørten strikkeprosjekter hver uke. Nå må jeg snart finne noe stort som kan vare leeeenge. Da har tanken falt på teppe...
    Men jeg har ikke klart å bestemme meg for mønster enda.
    Skal du til seters?!? Er gresset godt på denne tiden? Det ventes vel snart snø i høyden!?
    Ja, ja, god tur og god scrappelykke.
    Klem Marit
    Ps. Naturbildet var fantastisk flott!!!

    En ting til: Det er strikkekafè på Søya gård, 10 min sør for Ålgård ikveld 19-21, om du vil hekle noen bølger i selskap med likesinnede...!!!

    SvarSlett