mandag 27. februar 2012

Altered tomgods

En tom Pringlesboks kan pyntes den og, men her har jeg pynta med papirer og stæsj, ikke heklatrekk! :-)



Mønsterark fra 7gypsies, blomster og små perler fra Kort&Godt, embossingdies fra Mariannedesign, "grein"punch og silkebånd.
Deltar inne hos Vintage udfordring nr.35 med denne, der ville de se et vintageprosjekt i 3D.

Håper alle som er ferdige med vinterferien har hatt det fint og fått ladet batteriene, og at de som har vinterferie nå koser seg!!
Ha en finfin uke alle sammen!! :-)

10 kommentarer:

  1. Så lekker denne var! Likte godt dei brune blomstene på boksen.
    Pynta Pringlesboksar er perfekte til å ha kronelys oppi. Eller twist :)

    SvarSlett
  2. Nyyyyyydelig pyntet boks. Så fine de snurreblomstene er.
    Vinterferie merker jeg ikke noe særlig til, men Jan hadde en fridag tilgode som han tok ut før helga og da vi var på martnan. Det var vinterferia vår :)
    Ha en fin uke du også, klem :)

    kunne du forresten ha tatt vekk ordbekreftelsen din? Jeg har litt problemer med å se disse orda :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Sorry, trodde den ordbekreftelsen var vekke jeg... iiiiiiiiiiiler inn og fikser!!>>>>

      Slett
  3. Så vakker boks! Likte den veldig godt!

    Og ja, det er kjekt å prøve meg litt tilbake o blogglandia. Synes jo det er trivelig, men når tida ikke er der er det bedre å la være.

    Ha ei fin uke :)

    SvarSlett
  4. Den var kjempeflott Inger, bærre lækker ;)

    SvarSlett
  5. Kjempestilig boks og syns at de runde blomstene er så lekre...
    Klem og snakkes om ikke så lenge ;-)

    SvarSlett