lørdag 4. februar 2012

Restefest


Alltid kjekt å få brukt opp litt papirbiter, selv om det IKKE synes i pizzaboksen min etter å ha laget denne. ;-)



Lørdag og helg, deilig!! :-)

Jeg sliter forresten med å laste opp bilder i blogginnleggene mine....#%%&(/(#¤¤) DET er ikke deilig idet hele tatt, bare irriterende!!!
Ja ja, baaare bagateller egentlig, men jeg har jo "aldri" hatt såå lyst til å skrive nye innlegg som nå selvfølgelig! :-P

Da får jeg heller gå på hobbyrommet og lage noe da, eller kooose meg med det nyeste nummeret av 'My Quilt', kjøpt på den lokale hobbybutikken idag! :-D

Riktig goood helg alle sammen! :-)

2 kommentarer:

  1. Ingenting er som en skikkelig restefest og isammen med en tag så blir det kanonbra. Kult med knappebeltet... Knib

    SvarSlett
  2. Kjempeflott tag dette her. Fint å få brukt litt rester selv om det ikke synes så mye i bunken. Men knapper og sommerfugler ble dette perfekt :)
    klem :)

    SvarSlett