lørdag 21. juli 2012

En liten sommerhilsen



Ja, det er iallefall sommer på kalenderen!! :-D

Bildet over her er fra Hamn i Senja, et flott sted! Da vi var på ferie på 'perleøya' tok vi turen ut dit en kveld, for å se midnattssola. En nyyydelig kveld/natt, så kan jeg jo la være å nevne at det bare var tre varmegrader....

Et gjensyn med Senjatrollet ble det også, virkelig ei staut kjerring han har fått seg! :-D




Scrappegnisten er ikke så stor for tida, men det kommer nok tilbake..
Er det noen av dere som har lyst, så er det fremdeles noen dager igjen av juliutfordringen inne i Scrapshopbloggen, herlig skisse Linda har laget!!

Her kan dere se hva jeg laget:

En LO med bilde fra vårens Sætratreff, mønsterark fra Heidi Swapp og noen gamle klistremerkebokstaver fra American Crafts. Fritt for e-er, så da ble det å "bygge om" to c-er! ;-)

Likte skissa så godt at jeg brukte den som utgangspunkt for et kort også:



Siden shoppelysten var større enn scrappegnisten, tok jeg en liiten tur til Sandnes idag....


Noe må jeg da klare å få til av dette...??... :-D

Ha en kjempefin lørdagskveld alle sammen, og fortsatt riktig gooood sommer!!

Jeg skal gå ut i hagen og plukke meg en deilig bukett eller to! :-)

5 kommentarer:

  1. Herlig sol og de trolla var jo bare kanon. Ser ut som du har fått shoppa litt ja, så med været som er nå kan det jo være du får laget noe også ;-)
    Go klem og snakkes om ikke så lenge...

    SvarSlett
  2. Åhh så nydelig bilde du har tatt i midnattssola på Senja :) og flott bilde av deg også snuppa

    Til neste sommer blir det nord-norge tur på oss også

    Kos deg med scrapping, hage (når været tillater) og shopping.

    Jeg har prøvd meg på juliutfordringen! Flotte bidrag du har laget :)

    Sommerklem fra meg

    SvarSlett
  3. Hei på deg :)
    så finte bilder :)
    Sola er nok ikke det vi har sett mest av i sommer, nei.
    Kjempefin LO og et flott kort du har lagd.
    Mye fint nytt scrappestæsj også ser jeg :)
    Ja det er herlig med litt nytt å kose seg med, hihi... har fått scrappet litt i helga jeg også.
    Klem :)

    SvarSlett
  4. Flotte bilder; Pauline. og ja, sommeren lar vente på seg, den:(( Men heldige er vi da, som har hobbyen vår. Hvem trenger sol til den:))

    Super lo og et flott kort du har laget.

    Kos deg videre med papirene, Pauline.

    Klem

    SvarSlett
  5. Ønsker deg gode sommerdager.

    Flott layout og kort!

    SvarSlett