søndag 11. november 2012

Årets varianter..

Julekortproduksjonen kom seint igang iår, har bare laget noen svært få gjennom året, så NÅ var det på tide å få opp farten litt!

Da blir det litt enklere varianter, men som reklamen sier: Det enkle er ofte det beste! :-D





 
Snøkrystallstempelet som jeg har brukt fulgte med et engelsk stempelblad jeg abonnerer på, juletreet og hjertet er dies fra MemoryBox, "snopte" litt da Camelia(Kort & Godt) hadde 25% på alle dies fredag og igår.. ;-)
Det med stjerna er sterkt inspirert av en skisse jeg så i Ett Trykk tidligere i høst. :-)
 
Nå er jeg i rute med kortene, nå må jeg bare finne bilde til å bruke inni, for de som får det!
 
Idag har det vært rolig farsdagsfeiring i heimen, men middagen var alle fedre verdig:
Indrefilet av elg m tilbehør! 
 Mmmmmmmmmmmmmmmm sier jeg bare!!! :-D
 
Har hatt en større ryddesjau i scrappepapirer idag, må bare henge i og scrappe hvis jeg skal få brukt opp litt....
 
Ha en vidunderlig søndagskveld og en flott uke framover alle sammen!! :-)

8 kommentarer:

  1. Fine julekort du har lagd. så flott juletredies du har fått deg :)
    Ha en fin uke, klem :)

    SvarSlett
  2. Disse kortene var flotte. Skikkelig koselige!

    SvarSlett
  3. Nydelige julekort! Jeg liker den litt enkle stilen :-)

    SvarSlett
  4. Synes det var kjempeflotte julekort du hadde laget jeg :) og ja, det enkle er ofte det beste ;) Gleder meg til julekortene begynner å dumpe ned i postkassen jeg :D

    SvarSlett
  5. Lekre julekort! Ønsker deg en flott helg!

    SvarSlett
  6. Nydelige julekort, likte spesielt godt det kortet med juletreet. :-)

    SvarSlett
  7. Så mange fine kort du har laga! Eg er ikkje inne i scrappinga sin verden, men eg skal no lage nokre kort, eg også:)

    SvarSlett