onsdag 13. mars 2013

Mens jeg venter..

.. på våren, så har jeg fått med meg et av vårens store eventyr for oss papirfrelste; Papirfesten i Stavanger! :-)

Ei hel helg med bare scrapping, scravling og kos, der ingen blir det minste overrasket over et begeistret utrop over en fint ark eller en kul mist, der det er helt normalt å ha fingre som ser ut som et fargekart, og praten  går livlig over dies, tags, maling, lim etc. etc.... :-D

Siden jeg var så heldig å få bli med i dugnadsgjengen ble det ikke fullt så mye jeg fikk laget, men DU VERDEN som jeg koste meg!!! :-)

Fikk scrappet en side:


Og så fikk jeg laget et-par helt enkle kort, i beste 'Pauline-stil':



Tre tags ble det også, men de ga jeg bort til tre herlige, flotte og flinke scrappedamer!! ♥♥♥

Ja, og så fikk jeg til en AJ-side:


Nå kan jeg godt tenke meg å få litt vårligere temperaturer ute etter hvert, men men.. i morges var det jo bare -7. :-)

Ha en finfin marsdag alle sammen, og tusen takk for hyggelige kommentarer! De varmer!! ♥

9 kommentarer:

  1. Å så mye fint du fikk laget.. Ble ikke så mye laget av meg heller, bare det jeg gjor på kursene, hadde 5 kurs jeg da.. hehe litt overkant mye, sånn blir det ikke neste gang ..

    Snart må vi vel få litt vår, går egentlig bare å tripper her nå.. vil ha vår nå jeg.. Ikke sånne sne filler jeg så i morrest.. Fine dagen til deg å.. klemm

    SvarSlett
  2. Tenk at du har tenkt på Ida. Morsomt! :D
    De er så utrolig flink til disse greiene.
    (Hva er forresten AJ side?)
    Nå kommer våren, bare vent til påsken går mot slutten - da er nok våren i full gang med fuglekvitter og pollenstøv.... ;D .. gleder meg. :)

    Willrun

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har laget. Den LOen var kjempeflott. :-)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for en super helg og ikke minst tag;-) Jeg er jo heldig og har sett disse lekkerbiskene in real life. Go knib!

    SvarSlett
  5. Her hadde du fått lagd mye fint :)

    Det er nok en stund til våren kommer her enda, men det er vi jo vant med :)
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  6. takk for ei fin og herlig helg:) og jammen fikk du tid til å lage noe fint og :)

    SvarSlett
  7. Var en fantastisk overraskelse at du var med i helgen, kjempekos å se deg. Du beskriver helgen godt...jeg er litt "høy" enda jeg hi hi. Fikk jo beundre dine verk IRL, kjempeflotte :)Jeg digger den AJ siden;) Klem :)

    SvarSlett
  8. Mye flott du fikk laget på papirfesten, du slo meg :)
    Og jeg var ikke med i dugnadsgjengen engang :)
    Ei herlig helg!!
    Klem

    SvarSlett
  9. Tuuuusen takk for en herlig helg du var med å arrangere!! og tusen hjertelig takk for tagen jeg fikk (kan godt ta bilde av den og sende deg om du vil)
    Først i dag har jeg fått pakket ut sakene mine helt... hihi..ting tar tid! Og mimret jo hele tiden mens jeg pakket opp :D
    Herlige ting du laget på treffet, elsker AJ'n din!
    klem

    SvarSlett