lørdag 5. oktober 2013

Jeg klarte det!!


Jammen fikk jeg til å strikke lester, jippi!! :-D
Rett og slett ganske fornøyd, i en alder av 48 har jeg endelig klart å fullføre ett par strikkalester.. :-)

Har omsider fått sydd blonder på de rosa pulsvantene også, hva syns dere: Best med eller uten blonder??



Scrapping av LO-er har det blitt lite av i det siste, håper på en kraftig oppsving neste helg, når jeg skal til Øygarden utenfor Bergen på scrappetreff!! Juhuu, gleder meg!! :-D

Men, en AJ-side har det blitt:


I morra kveld kommer gubben heim etter 1 1/2 uke på elgjakt, tre elger har det blitt så langt, så da er forhåpentligvis julemiddagen sikret!!

Ønsker dere alle ei flott og kreativ helg, tusen takk for hyggelige kommentarer, de varmer godt, skal dere vite!! ♥♥♥

5 kommentarer:

  1. For ett par nydelige sokker!!!! Så flink du er!
    Lekker AJ side, jeg jobber med å få dreisen på det der... hehe Gleder meg til neste helg :D

    SvarSlett
  2. Flink er du. Det med å få strikket lester, tror jeg ikke jeg tør prøve på en gang. Gleder meg til turen neste helg. Tror det blir å ta med AJ her også :-)

    SvarSlett
  3. Hei på deg,

    så flink du er:) De ble veldig fine da:) Og for noen lekre pulsvanter. De var lekre både med og uten blonder:) Har sett den AJ sida på Casa. Den var ultrakul. Gleder oss masse, masse, masse til du og resten av gjengen kommer til helga:) Ønsker deg en finfin uke, så sees vi snart:)

    klems

    SvarSlett
  4. Jeg ville ikke vært i tvil om at du kunne klare å strikke sokker, du kan jo alt jo :) Flotte ble de:)
    Heldige du som skal til Øygarden neste helg, gjett om jeg har lyst da :O Men men, kan ikke få med seg alt, og helgen etter blir det scrappetreff i Molde på Moi-jentene :) Kos dere masse ;)

    SvarSlett
  5. Så bra at du har knekt sokke-koden! Gratulerer. Sokkene ble dessuten supre. Nydelige pulsvanter.

    SvarSlett