tirsdag 15. april 2014

Påske og fridager

Det er ikke ofte jeg har så lenge fri i påsken som iår.. skal ikke på jobb før onsdag over påske!!
Hjemmepåske og besøk heimefra, dette blir bra!! :-D

For halvannen uke siden var jeg på scrappetreff sammen med en gjeng herlige scrappedamer, vårens flotteste helg på ei hytte i heia ikke langt unna Moi! ♥

Jammen fikk jeg scrappet og kost meg med papir og lim også, og her er noe av det jeg fikk laget:
























Laget noen tags også, men de delte jeg ut til bord-damene mine! ♥

Nå skal jeg kose meg med familien og venner i påsken, ønsker alle som måtte stikke innom her riktig god påske, og 1000 takk for alle hyggelige kommentarer, de gleder  og varmer stort!! Klem til hver og en av dere! ♥

19 kommentarer:

  1. Så mye fint du har laget!!! Ha en flott oog kreativ påske!

    SvarSlett
  2. Guri malla! Skal si du var effektiv, Inger:) Masse flotte farger :) Riktig god påske ;)

    SvarSlett
  3. Imponerende produksjon. Mye inspirasjon her ;)
    Håper du får fine dager i påsken med den flotte familien din.

    God påskeklem fra meg

    SvarSlett
  4. Så utrolig flotte ting du har laget. Likte kjempegodt alle LOene dine. Så varierte, og så utrolig flotte alle sammen!

    Takk for at du deltar i oppstartsutfordringen til Scrappelyst. Håper å se bidrag fra deg i kommende utfordringer også. Masse lykke til i trekningen av oppstartsutfordringen vår.

    Hilsen fra Kristin hos Scrappelyst

    SvarSlett
  5. For et herlig knippe kreativt arbeid!! Liker veldig godt LOene du har laget Nydelig gjennomførte med de perfekte små detaljer.

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst. Håper å se deg igjen i senere utfordringer også.

    Hege, Scrappelyst.

    SvarSlett
  6. Takk for at du deler av din skaperglede med oss.Herlige prosjekter.

    Wenche hos Scrappelyst

    SvarSlett
  7. Så mye herlig du fikk laget på treff! Takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst, vi håper å få se deg igjen i kommende utfordringer! Hilsen Ann Kristin hos Scrappelyst

    SvarSlett
  8. Så mye herlig du fikk laget! Veldig flotte prosjekter alle sammen, jeg falt spesielt godt for den første LO-en :)

    Tusen takk for at du deltar hos oss i Scrappelyst!

    Linda :)

    SvarSlett
  9. Herlige prosjekter du laget på treff! Morgensol-layouten ble min favoritt :)

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst.

    Katrine

    SvarSlett
  10. Digger den grønne layouten din øverst her altså.. Den bare flashet mot meg, og slikt digger jeg .-)

    SvarSlett
  11. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  12. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  13. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  14. I loved the article, I found it quite complete .. Congratulations

    SvarSlett
  15. Congratulations on the content of the article, I found it very good! And I also liked the blog itself, I recommend it!

    SvarSlett
  16. I liked the blog, thank you for sharing this content.

    SvarSlett
  17. very good, I found the content very informative!!

    SvarSlett