søndag 10. november 2013

Tur til sæters igjen

Ja, i helga var det klart for høstens tur til Sætra, noe jeg hadde gledet meg til riktig lenge!!
Da ble det litt nedtur når gubben måtte til Tromsø på helgejobbing fra lørdag til søndag, og jeg måtte reise ned igjen fra Sætra allerede lørdagen..
Men, da gjelder det jo å nytte den tida man har!! :-D

Kasta meg uti det og laget først fire tags til "borddamene" mine: Inger Synnøve, Annika, Eva og Linda.


Linda og jeg pleier å bytte tags når vi er på treff, og denne gangen laget hun denne til meg:



Siden jeg hadde kommet så godt i gang, fortsatte jeg med ett julekort:


Og da kom jeg i sånn fin julestemning, så da ble det flere julekort... :-D






Ganske like i stilen, men ingen som får mer enn ett julekort hver i år heller, så det går bra! ;-)

Vel hjemme igjen er det bare å hive seg ut i produksjon til neste julemarked:


Velkommen skal dere være!! :-)

Ha en finfin søndag alle sammen, og en riktig fin farsdag, til dere som feirer det! :-)






6 kommentarer:

  1. Åhh så nydelige allesammen!! <3 <3

    SvarSlett
  2. Åhh så nydelige allesammen!! <3 <3

    SvarSlett
  3. Herlig kort og tags!
    Så dumt det bare ble et døgn på deg da, men tenker du koste deg så lenge det varte!
    klem

    SvarSlett
  4. Så mange lekre julekort og flotte tags :)
    klem :)

    SvarSlett
  5. nydelige kort :) tusen takk for flott tag, nå henger den fast på lampa mi :)

    SvarSlett