søndag 26. oktober 2014

Det nærmer seg...


Også i år drar flinke Elin i gang Løedamenes julemarked i Westernbyen her på Ålgård, og jeg skal ha salgsbod der sammen med Helle og Moderdyret (som altså er Helles mor, Kirsten).

Skal man stå på julemarked bør man helst ha noe å selge.. så de siste ukene har mye fritid gått med til å lage salgsvarer.

Vi lager konfekt og baker, strikker, hekler, scrapper, syr, støper i betong og gips..
 Og sammen med alle de andre flinke utstillerne skal vi prøve å gi våre besøkende en god opplevelse!
Vi garanterer ikke godt vær, men vi kan by på smaksprøver, et smil og en god prat, god service og kanskje en god handel..?!

I går kveld prøvde jeg å få litt mer julestemning på hobbyrommet:


I dag er det regn og vind ute, altså en perfekt dag for å sitte i godstolen med strikketøyet i håp om å få ferdig enda ett produkt til neste søndag..

Ønsker alle som titter innom en riktig god søndag!!  

2 kommentarer:

  1. Lykke til og kos deg på julemarked. Jeg får ta fjøsstellet for deg jeg da til helgen ;) du vil bli savnet ;)

    SvarSlett
  2. Lykke til alle 3 og satser på at jeg tar turen innom om jeg ikke er alt for utslitt etter 2 lange dager på PWC messen. :-*

    SvarSlett