lørdag 27. september 2014

Der det er liv, er det håp...

.. eller..??..
Har vært helt elendig på blogging, og vet ikke om jeg kan love noen stor forbedring utover høsten, men det er lov å prøve!






Her er noen glimt fra siste rest av sommerferien, heime i Trivelige Trøndelag!! Blomsterbedet langs garasjeveggen hos min mor, meg sjøl oppe i jettegryta i Hofstaddalen, badetårnet heime i Herfjordvatnet og en gløtt ut gjennom huleåpningen i Harbaksholet.  Det var deilig  med noen feriedager sammen med jentene, mamma og Trygve!

Noen små strikkeprosjekter har det blitt..






I august var jeg med på scrappetreff i Egersund, kjempekoselig!!  Fikk også med meg et ArtJournal-kurs med Mummka:


DET var veldig kjekt!!





Et-par tags, to AJ-sider og en scrappeside ble det også i løpet av lørdagen!


Tag2014 inne hos Scrappeland klarer jeg også å henge med på, så da blir det en tag i uka..:











Nå er det bare litt over en måned til årets utgave av 'Løedamenes julemarked' i Westernbyen her på Ålgård, så da gjelder det å få opp produksjonen!  

Ha en flott høst, alle sammen!! 






4 kommentarer:

  1. Koselig å se, både bilde av deg, av natur og ikke minst, scrapperiene dine!
    Ha en flott helg!
    klem

    SvarSlett
  2. Her var det mye flott, både av bilder, papirkunst og håndarbeid!!
    Ha ei fortsatt fin helg,klem

    SvarSlett
  3. Masse fine bilder og prosjekter fra deg her, koselig å "se" deg igjen. :D

    SvarSlett
  4. Så nyyydelig blomsterbed. Det ligger i familien ser jeg :) kjekt å "se" deg igjen også. Deilig avslutning på ferien og heldig med været.
    Scrapper og strikker gjør du og, ikke rart du ikke har tid til å blogge ;)
    Håper vi sees snart i rl også
    Stor klem fra meg

    SvarSlett